5 voordelen van een sterk merk

Suzanne ‘Brand’ los – deel 2 Uit diverse onderzoeken is gebleken dat bedrijven die sterke merken in de markt zetten succesvoller zijn. De belangrijkste redenen daarvoor zijn: Een sterk merk zorgt voor meer omzet Een aantrekkelijk merk zorgt voor loyaliteit bij haar aanhangers. Mensen beslissen op basis van emotie, in plaats van ratio. Ze willen […]

Lees verder

Wat is Branding?

Dit is het eerste deel van de 10-delige blogserie ‘Suzanne ‘Brand’ los’. Branding Het woord branding wordt veel gebruikt. Toch is het voor veel mensen niet duidelijk wat het nu echt betekent. Het wordt vaak in één adem genoemd met reclame en marketing. Er wordt ook wel gedacht dat branding alleen gaat over het visuele […]

Lees verder

Tot de kern

Iedereen weet dat in business focus belangrijk is. Niet voor niets is mijn credo: “datgene waar je de meeste aandacht aan schenkt groeit”. Het is een universele wet. Als je aandacht versnipperd is, zal je heel veel moeite moeten doen voor weinig resultaat. Maar hoe krijg je focus? Kiezen is lastig. We laten ons vaak […]

Lees verder

Hollend stilstaan

Als je ondernemers mag begeleiden in de verwezenlijking van hun droom, dan duik je daar als het ware zelf ook in. Ik beleef die droom met ze mee, voel de passie en geloof in waar ze voor gaan. Dat maakt mijn vak zo inspirerend! Zo mag ik Anneke, een mooie ondernemer, begeleiden bij het opzetten […]

Lees verder